Pojkvänner

Nu tänkte ja skriva av mig lite.
Pojkvänner

Att man inte kan åka nånstans utan sin pojkvän, göra nånting utan han, måste vara med han 24/7.. Å tvärtom. Jag skulle aldrig klara av o vara med nån som är så krävande!
O ha nån som bestämmer vad man får göra o inte, vart man få åka själv o inte. Hur kan man bli så förblindad?
O det där att inte kunna åka ut på krogen utan pojkvännen? Come on! Litar han inte på en, men bra förhållande då! Om man inte kan lita på varann, då är det illa.
Om man är med varann 7 dagar i veckan, 24/7, när hinner man då umgås med kompisarna? Aldrig. Sen när förhållandet tar slut då, har man kvar några kompisar då? Nä.. Ja har varit med om det. En som umgicks med sin pojkvän VARJE dag, o inte hade tid för sina kompisar. Sen när det tog slut, hade hon nån som var där o stöttade henne? Nä. För hon hade inte nån kvar. Skitkul o veta att man bara finns där när pojkvännen inte har passligt. Sku ju va kul om man sku ha tid för en fastän pojkvännen inte hade nått för sig.
Jag säger då inte att man inte ska umgås ^^ Utan att man skulle kunna ta sig lite mer tid med kompisarna. För dom är otroligt värdefulla! Kompisarna vet man att man har livet ut. Pojkvänner kommer o går.. `

Kan ju tillägga att jag är fruktansvärt trött på alla killar på denna holme. Har inte träffat på EN som inte är ute efter en sak. Är så trött på alla!
Det finns nåra stycken ja skulle vilja säga lite åt.. Men fan.. Det finns dom som tror att dom har den perfekta pojkvännen. Näe.. Men ja vill inte förstöra för nån :/ Kan bara säga, att på krogen händer det mkt...

Tack, det var vad jag ville ha sagt.


Förövrigt red ja älskling idag. Miia o Basil var med :) Var till banan och red dressyr. Gick riktigt bra!
Så ha ja övat fiol över en timme idag (Y) Blir bastun snart, o sen får vi se :)

Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0