Norragatan

Japp! NU sitter vi på norragatan me Sanna <3 :D Finally! Fan vilken jobbig dag :p e helt slut nu! men gud va kul det varit :) Först jobbade jag 10-13.30. Carola kände sig snäll idag, så hon lät mig gå tidigare :D Så jag o mamma åkte o köpte säng åt mig. Å dom körde hem den med en gång :) Sen åkte vi ut till saltvik o lastade. Tungt! Sen åkte ja o Henrika via mig o hämtade mina grejjer. Sen bar det av. Så var det bara o lasta ur allt. Henrika, Maria, Tessa o Ramus hjälpte o bära in. Sen kom Melle också. Sen beställde vi pizza till gänget :) Mumma! Nu ser det lite ut som ett kaos här :p men det e så det ska va! Ha fått grej på massor! Men har mkt kvar. Får se hur mkt vi orkar till ikv. I´m tired!

Ska ta lite bilder sen o lägga in :) Annars är man jätte välkommen hit! Bara o slå en pling :)

Nu ska ja fortsätta plocka! :)

I´m happy! :D

Puss o kram

Bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0