Jobba på

Ojoj.. Ja blir lika förvånad varje gång :p Ja ska nog lyckas med allt!

Melle o ja gick ner på stan en sväng. Hon sku köpa ett grattis kort, å så passa vi på å köpa bakis cola o chips :p
Så gick ja hem o tog en duschilainen. Så kom Sanna hem, prata lite schitski :)
Sen begav jag mig på jobb till Baltichallen. Jag jobbade alltså åt Mariepark. Det var riktigt roligt faktist! :) Kände inte en jäkel ja jobbade med. Lr jo, en. Men han va inte ens på min station. Men vi var ett riktigt roligt gäng :) Ja hamnade med bara pojkar! Riktigt kul hade vi :) Härliga människor. Har fått flera datumar som han tkt att jag skulle komma o jobba :) Ska kolla dom, o så höra av mig. Nu flyter allt på! :) FINALLY!

Jag kom nyss hem från jobbet. Nu ska ja kolla tv lite, o dricka min cola, kanske lite chipsilainen :) Sen är det bädden som gäller! Är så himla trött! Bläk! Kommer sova som en stock inatt! :) O inga vägarbetare som sätter igång kl 7 på morgonen! Får vi hoppas.... För deras eget bästa....
Imorgon ska ja o hjälpa Erika med fiol nybörjarna. Det ser jag framemot :) Sen direkt efter alla grupperna, så har jag egen lektion. Ska öva lite imorgon. Men övade rätt mkt förra veckan. För att vara jag alltså :p För dom i Bollnäs ha ja väl öva lika mkt som dom övar på 1½ dag :p hehe

Tv-sova

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0