Jobb

Jobbade frukost på Arken idag, 06-15. Tungt o stiga upp kvart i 5. Det e fan inte mänskligt! Men rätt kul var det :) Jobbade med Anette o Mita.
Efter jobbet åkte ja upp till morfar o hjälpte han. Så åkte ja o handlade åt han.
Nu är jag hemma. O gör typ..ingenting. Skönt? Ja! Efter denna hemska helg. E helt slut. Ikväll blir det sängen senast halv 11. Bara inte NÅN håller mig vaken ^^

Idag skrev jag o Sanna på kontraktet till lägenheten :D Yes, ÄNTLIGEN!! Äntligen får jag flytta till stan som jag tjatat om i flera år! Finally :D Kommer bli helt perfekt :D Bor ju med bästaste :D <3

Nu ska jag höra av mig till dom som hört av sig till mig o erbjudit lägenhet.

Måste kolla att min kära familj inte gjort av med alla lådor och kartonger.

Puss o kram




Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin Sussi

Grattis, grattis ! jättekul med eget =) hoppas att du/ni kommer att trivas =)

2009-10-05 @ 18:26:52
Postat av: sanna

du är bäst (: Men till sammans är vi ännu bättre (: <3 mariehamn.. watch out ;)

2009-10-05 @ 20:35:58
URL: http://stayupsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0