Dressyrdressyrdressyr

Det är det som måste göras minst 3 ggr i veckan. Helst 4. Idag red vi dressyr igen. Miia o Basil var med idag igen :) Ch gick perfekt!! Såå bra! :) Sen satte vi upp nåra hinder. Först var han rätt seg, men sen tände han till lite. Till slut låg det på 1.15! Jäklar va kul det var :D Var rätt längesen ja hoppade så högt! Å han med. Han tkt det va skitkul! :D Ja me för den delen! O ja tkt inte det kändes såå högt :O Vääldigt nöjd med dagens pass :) <3 Skrutten min :')

Igår kom W hit. Vi kollade film (:

Nu idag ska ja städa upp lite här hemma. Har varit o kört badkläder åt wilma till stan. Ska snart efter henne till Mariebad. Jag o Rasmus ha vart o köpt lite yoghurt. mums! Jag älskar yoghurt!

Inatt kommer mamsen o papsen hem. Tjoho. Lr nått..

O på tisdag morgon får vi nycklarna till lägenheten :D YEY!! Finally!

Ne nu ska ja gå å kolla vad vi har för mat här, o sen efter Wilmus. Borde gå ut me Acke också.

Puss o kram


Cherokee 1.10-1.15 Jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0