Träningsvärk imorgon.... JAAA!

Som sagt, ja o gisela <3 for till avancia. Vi hade bokat bodycombat, men det visade sig vara bodypump! Jisses alltså. Jag är helt slut! Ja har ingen ork kvar. Mina muskler strejkar :p Det känns iaf att jag gjort nånting. Imorgon kommer det att kännas bättre... husch. VIlken tur att jag är ledig :D
Sen prata vi en massa skit, som vanligt ;) O en sväng via kantarellen. O nej, jag har inte alls ätit popcorn nu......
På onsdag kanske vi hittar på något igen :) <3

Imorgon bitti kl 11..jo det är tidigt för mig...så ska jag o julia o simma :) Sen efter det så åker ja direkt hem o rider.

Om man skulle gå å duscha nu. Jag är hungrig... O trött... O inge bra kommer det på tv... Om ja sku sluta va så bitter.. ^^

Jag tkr min kära mor skulle kunna komma in på FB!

Nå...

Puss o kram


Som mamma brukar säga: Det är bara att gilla läget.. Jag hatar det uttrycket!

 


Kommentarer
Postat av: Gisela

puss!

2009-11-24 @ 11:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0