Sträckning i låret

Det va jobb som vanligt 10-14. Idag ha ja o köket haft många skratt ;) ojoj..
Hade lite svårt å jobba idag, för jag har sträckt mitt lår väldigt ordentligt! Från ja trilla av igår. E jätte öm i baken också :p Men låret känns för jävligt! Kan lyfta foten max 10 cm från marken. Sen skriker jag!
Iaf..nu ska ja hem o rida världens finaste :) Vet inte riktigt hur det ska gå till men :p hehe För det första vet ja inte hur jag ska komma upp. För det andra, hur ska ja kunna rida lätt.. Jag kan inte sitta ner, för att ja har ont i arslet :p Ojoj det kommer bli en syn det här xD

Funderar om ja ska orka ta med lite tvätt hem. Men ja tror inte det.. Lr kanske..

Skriver sen hur ridturen har gått :p

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0