Snälla förkylning.. Vaccinera sig lr inte?

Mitt liv är just nu helt upp o ner. Vet inte riktigt nånting. Helgen har varit en enda röra. Men emellanåt har ja haft fruktansvärt roligt :) Har spenderat mkt tid med Sarah (: Haft riktit roligt! Råka visst hända nått fred o lörda.. Bakis hela helgen. Så ska det va.
Varit hem till Finström, middag hos mormor o morfar, umgåtts med alex :) O lite andra folk. Var till Adlon igår. Riktigt trevligt.

Annars då... Jeo... Inge mera norragatan. Tydligen. Verkar det som. Nå. Ja har haft fixat ända sen jag kom hem från Bollnäs så. Inge o oroa sig över. Lite tråkigt o lämna lägenheten. Kan inte få så mkt mer centralt.
Menmen.. Skulle lyssnat på mamma. Än en gång! Nåja.

Nu ska ja till Holmbergs o få en nyckel o åka o kolla lite. Sen ska ja vänta på att julia ringer så ska vi umgås (: Sen blir det mysmiddag. Sen bär det av till Hammarland. Hoppas jag (: hihi Det känns riktigt bra faktist.

Sen mamma.... lovar...

Förövrigt.. Ja vet inte om ja ska vaccinera mig. Det får man ju göra den här veckan. hmmm.... ja som har så dåligt immunförsvar. Nå, ja hinner fundera lite till.

Nu dra iväg.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättebra

2009-11-30 @ 15:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0