Sjukt jäkla trött

Snart är äntligen den här helgen över. Jag är sjukt jäkla trött, o har väldigt ont i magen. Varför föddes man inte till man? I fredags..hände det nått.. ^^

Jobbade igår som sagt först på Alandica i garderoben, 14-18. Var rätt kul faktist :) Ja gillar o stå i garderoben. Först är det stressigt, o alla vill få in sina jackor, sen är det dötid, man kan prata massa skit, sen är det full fart igen. Rätt skönt (:
Sen gick jag direkt över till arken. Vi hade fullt. Vi hade en bröllopsfest där. Men det gick bara bra :) Lite jobbigt var det. Kom hem lite före 4. Så igår var det 14 timmars jobb (Y)
Idag hade jag tänkt att jag skulle åka på godbymässan. Meen...jag vaknade lite över 2 och jag ska på jobb kl 3. Om 35 min. Skit... Nå ikväll är det inte många timmar, 15-19.3, skönt.
Men helst skulle ja bara villa gå ut o gå å få lite frisk luft. Å sen gå å lägga mig.

Nå.. imorgon är det ny vecka. Jag skulle tydligen få vara ledig på tors :O Helt otroligt!! Nå det är jobb fram till dess..
Sanna kom förresten till arken igår när hon hade slutat. Så gick vi hem sen när ja slutade.
Stackarn måste ju upp upp på jobb imorse igen. Servitörs jobb suger egentligen..

Oj hoppsa, nu rusar klockan iväg.

 

Puss o kram

 



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0