Middag

Igår jobbade jag 10-14, sen åkte jag direkt på fiol. Gick helt okej. Massa tips o ideer fick jag. Först spelade jag 45 min själv. Sen övade jag, hanna o katja ett tag. Sen var det dags för gruppspel. Kommer bli bra på söndag. Hoppas jag.. För jag ska "leda". Tjoho!
Nå sen drog ja direkt hem till Finström där hästen stod klar. Så åkte vi till Aftonsol på hopptävling. Wilma startade 60/70, och vann :D Dom är så himla duktiga! Ch va hur fin som helst! Sen startade jag 90 cm. På framhoppningen kändes han inte alls bra. Sen hjälpte CIa mig lite, då gick det bättre. Sen inne på banan var han HUR FIN SOM HELST! Tyvärr fick vi ett stopp i grundomgången. Mitt fel. Men jag är sååå nöjd! Linslusen själv kom ju såklart i tidningen :p haha skrutten <3

Imorse, kl 10, åkte jag till Alandica o jobbade. Var rätt soft. Slutade för en halvtimme sen. Nu ska jag göra mig iordning för middag på indigo. Med lite hästtjejer :) Närmare bestämt ÅR styrelsen. Det blir det ist för Globen iår. Vi kan ju gissa var den här kvällen kommer att sluta... arken månne? ^^

Nej nu ha ja suttit här för länge. IGEN....

Å igår fick jag besök.. (:

Ha en trevlig kväll, för det ska jag ha :)


Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0