Kommer väl att jobba ihjäl mig...

Igår somnade ja på soffan ^^ Fy ininorden va trött ja va! Lr ja e..
Jobbade på La Strada som vanligt, 10-14. Efter det kom Gisela dit, o vi gick hem o hämtade mina grejjer, så åkte vi till Mariebad och simmade :) Duktigt skönt! Prata en MASSA skit :)
Sen åkte ja hem o åt lite middag o fixade mig. Så gick jag till Alandica för jobb. Jobbade 18-01. Så nu är kl 01.21. Kommer va liiiiite smått trött imorgon. Vet inte varför jag sitter här :p ehm.. Nå det var kul o jobba ikv :)

Imorgon är det jobb som vanligt, o imorgon har ja bara kort dag :) Skönt!
För på fredag.. Då ska ja jobba trippelt! Först La Strada 10-14, sen Fantasia 16-19.30, o SEN ska ja till Alandica 19.30-? Några timmar skulle det vara. Allt mellan tio o ett då kanske. Sen på lördagen ska ja jobba på Alandica, då i garderoben, 14-18, sen springer jag över till Arken o jobbar 18-04. På söndagen ska ja upp o jobba 15-19.30. Sen nästa vecka blir det nästans likadant. Ingen ledig dag så långt ögat når! Nåja, tänk på pengarna!
Så gav Linda mig hur många pass som helst. O sen ringde dom från Mariepark o gav mig massa datum! Hosch.. Bara välja o vraka!

Men nu måste jag gå å lägga mig. Annars kommer ja bara va sur o grinig imorgon. O det vill nog ingen.
O duktigt ont i låret har jag.. :/

Nå.. Gonatt!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0