Kattjävlar!!

Alltså jag har dampat på dom här kattjävlarna heeela jäkla kvällen!! Förbanna!! Våfflan, hör o häpna, har varit riktigt lugn o fin. Men den andra damen.. Smitit ut ett antal ggr. In i mitt rum, under sängen o vägrar komma fram, minst 10 ggr idag! Sprungit framför fötterna... JÄVLA KATTJÄÄÄVEL!!!! Nej nu jävlar åker dom ut!! Alla klor rakt i axeln! Tack för den! Sprang maraton från köket, upp i soffan, for runt o via mig me alla klor i axeln! Förbanna.. VArt ju tom märken!
Nu går jag å lägger mig...

ALex va här ikv förresten <3

Blä för jobb..
Ja vill till Bollnäs..
Jag har dåligt samvete..
Jag har gjort nånting dumt..
Skit..

Nåväl..
Gonatt

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0