Gym

Jobbade 10-14. Var riktigt roligt idag :) Jobbade med Petra (:

Jag har nyss vart ner o satt på en maskin tvätt, diskat, o nu hade jag tänkt dammsuga lite. Om jag ork..
Sen ska jag träffa Gisela :) <3 O vi ska till gymmet o gå på bodycombat. Jag känner redan träningsvärken... :p haha

Imorgon är jag ledig! Fy bubblan va skönt! På förmiddagen ska jag o Julia o simma. Sen ska jag hem o rida både Ch och Basil :) Just det! Världens finaste var ju på första sidan idag :D o bästaste lillasyster :) Dom är bäst <3

I lördags kom det upp lite diskussioner. Pratade lite, o kom överens att höras av. Så får vi se sen hur det blir :) Jag hoppas det funkar! Sku va så kul :) hihi Om det blir så, då säger jag vad det är ;)

Nä nu ork ja inte sitta här.

Puss o kram





o förresten... äh, skit samma.. Det är väl som det är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0