Arken

Varför ska det alltid sluta där..? Det bara blir... ^^
Nå, först träffades vi på Patricias jobb, o hade lite möte. Jag smet därifrån en stund o for o övade fiol med Chris till Erika. Gick riktigt bra. Malin är sjuk :( Så Erika hoppar in ist för henne. Nå det blir nog bra det med!
Sen snabbt hem med fiolen o byta om så drog ja tillbaka. Vid 8 drog vi till Indigo, där vi åt god middag :) Dock var det inte så där jätte imponerande, som man sku tycka att det borde vara för dom priserna.. Men det var gott! O trevligt sällskap (: När vi ätit gick vi en trappa upp. Drack lite drinkar, o sen begav vi oss då till arken. Det var riktigt riktigt roligt :) Sen....jeo.. Nu ligger ja iaf i soffan o tycker synd om mig själv :p Usch... Nå, väldigt lyckad kväll :D

Snart ska jag på fiolkonsert. Lr vi ska va där om en timme, vi som har duett lr trio. Jag är med i halva konserten :p Lite nervös är jag.. O jag ska leda alla våra grupplåtar.
Nå, det går nog bra :)

Nu måste jag i duschen!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0