Äckligt väder

Jobbade som vanligt. 10-14.30 vart det. Ja hängde nämligen gardiner sista halvtimmen :p
Sen for jag till mamma o prata lite. Sen gick ja direkt ner på stan o träffa alex :) Så drog vi runt, kollade lite, fikade. Sen träffa vi hennes mamma. O vi satt o prata lite skit. Sen var det sparhallen som gällde.
Nu sitter ja hemma, o ska just börja laga stuvade makaroner och korv :) muuums. Hoppas jag :p haha ja suger verkligen på å laga mat. Igår skulle jag laga mat åt mig o Wilma. Köttbullarna o potatisen gick bra o steka. Men sen tänkte jag laga brunsås. Ehm.. Det vart ingen brunsås. Den var INTE ätbar xD Hur svårt är det å följa ett recept då?? nå tydligen väääldigt svårt ^^

Det blir ingen träning ikv. EFtersom jag gått i blivit förkyld! IGEN!! åååh, ja blir så trött. Vadå skit immunförsvar?? + att träningsvärken är lika förjävlig idag :p Inga trappor idag heller.
Får se om ja hittar på nått me Alex ikv :) Inga heppor vart det idag heller. Nå, dom har inte haft vilodagar på länge, så det gör inge :)

Imorgon ska ja jobba dubbelt. Först 10-14 på La Strada, sen 16-? på alandica. Kan tänka mig att det blir rätt sent.

Nå, nu ska ja försöka laga lite mat :p

Puss o kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0