Måndag igen

Igår natt sov jag 4-5 tim, efter 10 timmars tungt jobb. Det var kul o jobba, men hade såna...rent ut sagt äckliga snuskhuvven.. fyfan!! aja ja överlevde iaf..
Alex kom o sov hos mig, för vi vågade inte köra hem själva :p hehe ja lyckas alltid somna :s så jäkla äckligt!
Ja sku ha stigit upp halv 10 men låg o dro mig till lite över 10 ^^ så upp o fixa mig, o ut o ta examens kort :) Cherokee var med också. Fick nåra riktit bra :) ska ladda upp nåra på bdb (jeffeee) och facebook, så kan ju gå där o kika senare ikv :)
Efter tävlingen åt jag o rasmus romantisk middag :p haha trevligt trevligt. Sen kom gulle, o vi for till han. Mys <3 Sov där inatt.

Ikv är det hopplektion för Cia igen :) Ser ja framemot! Det är hopptävling ihelgen. Final i Ålandscupen. Eftersom jag har en 1:a placering från tidigare, är jag med o slåss om cupsegern ;) Wilma o cherokee har egentligen redan vunnit 60 cupen. För dom har en 1:a placering o en 2:a placering. Hon som vann förra gången kommer inte att vara med så.. troligen.. Det e kul om det kommer gå så bra för dom :) Så hon blir lite mer peppad o börja rida cherokee.

Nu sitter ja o väntar på Sannisen :) Ja börjar bli lite smått hungrig... hmm...
Ska bänka mig framför tvn en stund nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0