Helg

Ännu en helg är förbi. Var en ganska lugn helg. Mitt barprov gick lysande!
Fredagen for jag till Swe med Sanna o Henrika o shoppa. Hittade äntligen min examensklänning :D E jätte nöjd!
Lördagen red ja först. Erica kom o hjälpte mig, o det gick jätte bra! Helt otroligt att han utvecklas så pass mkt ännu, fast han är 17! 
Efter det var det jobb som gällde på Arken, 17-03 typ. Stod i baren en stund :) Gick helt okej!
Söndagen blev ja väckt vid 2 o vi for först till farmor, o sen vidare till mormor o morfar i Eckerö. Jag, WIlma, Rasmus o mamma for ut o pilkade :) Skitkul! Fick massa strömming. Mitt i allt börja det hagla :p
Sen hem o fixa lite, o sen kom gulle efter mig, o vi for till han, o där blev ja inatt. Mys <3

Nu sitter ja i skolan o väntar på att få äta. Vart klar bra länge nu. Men får äta först om en halv timme. Suck... HUNGRIG!!

Ikv ska ja rida för Karin. Ser framemot det :) 

Nu mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0