Dressyrlektion

Steg upp halv 9 imorse, lr ja, gulle schasade(stavning?) upp mig^^ Efter mkt om och men tog ja mig upp iaf. Red till banan o red dressyrlektion för Sussi. O det gick så jääkla bra!! Allt bara funkade idag! Han va så avslappnad o koncentrerad! Så duktig! Vart lite mer peppad inför morgondagens dressyrtävling :)
Har putsat o packat allt inför imorgon. Ska nämligen på jobb ikv till Arken kl 18. Å antagligen jobbar jag till 04. Å ja ska upp halv 10 imorgon! Ja kommer va död! Aja, ja ha klarat det förut.
Snart kommer mormor o morfar o farmor. Wilma fyller nämligen 11 år idag :) <3 Grattis gullunge!

Nu ska ja försöka hitta mina serveringskläder, o sen äta lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0