Ledig

så skönt o va ledig från skolan idag, sova ut fick man göra också .
ja fixade i stallet, sen va ja ut å red cherokee först . han kändes riktit bra! skrutten min :) sen for ja ut me basil . gick inte fullt lika bra .. jäkla häst! blev skiträdd (han e inte rädd för fan själv) o skena rätt in i skogen me mig barbacka . ja trodde ja sku dö!! det va tätt me träd, o vi va på väg mot ett träd, men hann precis styra undan o så tvärnitade han . aja vi va båda oskadda, men livrädd båda två!
sen ringde sussi, o frågade om ja vill börja rida Loove :O klart ja vill det! :D skulle ha varit idag, men eftersom det var förbannat halt, o det låg bilar lite här o var i diken , så skippade jag det idag . ska dit på torsdag :) sen blir det troligen ons-tors nästa vecka (: iih

nu ikv ha ja varit ut o gått me mamma i godby i en timme . skönt, men eftersom ja e så förkyld så vart ja helt slut efter nåra hundra meter ^^ måste andas med munnen, o på nätterna knarkar ja näsdroppar :p

imorgon är ja ledig fram till 16.30 . sköönt  . ska ut me både cherokee o basil igen .

förövrigt har ja mejlat med musikskolan igen . o ja åker troligen dit om två veckor på torsdagen . ska bli kul :) bara det att det ligger så jäääkla långt bort :o herregu nästan till sundsvall! tar typ 4 tim o köra dit . så ja tar mamsen med mig (Y)

nu ska ja kolla klart filmen ja började på igår kväll





Du tror verkligen du är nått!

Visst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0