Julfest

Jobbade ju som sagt på lördagen . Var rätt lugnt faktist för att vara en lördag . Inget av mina bord dök upp ^^
Sen vaknade jag halv 3 på söndagen, då var det bara o stiga upp o mocka o fixa mig . Åkte till Jennifer o lånade en klänning :) Sen åkte ja till Julia o vi drog vidare till arken, o var hos Cina en stund o drack . Så va det bara o gå över vägen till Alandica . Skitful på utsidan, men jätte fint på insidan! Riktit faktist . När vi kom dit fick vi först en rundtur . Sen var det "melodifestivalen" som gällde ;) hahaha jisses va kul det va :p
Efter det var det äntligen dags för mat! å guud va god mat vi fick! vinena va också riktit goda :) vi sjöng massa snapsvisor o pratade o hade riktit trevligt :)
Sen börja det bli dags o dra sig till "Stans hetaste nattklubb" . Så jäkla kul :D Gu vilka underbara o trevliga människor det va me :) Vi dansa, drack, prata .. Hade så roligt! :D
Sen va det efterfest som gällde . Vart vet ja inte riktit :p Iaf slutade det väl inte riktit som ja hade tänkt mig ^^ men inte ska ja väl klaga :p hehe sov inte så många timmar inatt .
Så snart är det bädden som gäller .
Duktigt bakis o sliten idag , usch . Ja o Julia fick vår efterlängtade pizza iaf :)

Nu ska ja i duschen o sen sova
Puss på denna underbara helg :)


Kommentarer
Postat av: henrika

ja hoho jaja :P

2009-03-02 @ 20:23:29
URL: http://akirneh:blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0