Helg

ha inte orkat skriva här på nåra dar ..

igår, fredags, jobbade jag lunch på arken, 10-15 . kul va de :) sen efter det var ja me sanna o gustav o for runt halva stan o fixade allt vi skulle ha . efter det skulle jag till alandica o jobba från kl 17 . det var inte meningen att jag skulle dit, men dom hade kris . efter det åkte jag hem o fixade mig o sen kom gänget o plockade upp mig o vi for till Hjorten . Riktit trevligt var det :) o god mat!
efter det bar det iväg till arken . det va helt okej (: träffa massa trevligt folk .
sen skulle mimmi ha med mig på efterfest, till hammarland (för ovanlighetensskull:p) ja brukar oftast hamna där.. det va väl helt okej . trött som ja vet inte vad var jag . iaf så pallra vi oss därifrån kl 8 .
å på fredag kvällen fick ja mess av sussi o hon undra om ja ville komma med till ridhuset på lördag kl 11 . hmm liiiite tidigt.. men ja pallra mig dit iaf . det gick nog bara bra o rida loove :) han e så fin!
nu ikv ha ja varit ut o ridit me gisse :) hon red min skrutt o ja red basil .
sen har vi alla bara varit ikv . trevligt :)

Nu har jag varit uppe i 38 tim . så nu är det bädden som gäller för mig! e helt slut!

imorgon har ja inget planerat :) sköönt . bara rida .

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Gisse

Ships och dipp! :D hihi :)

2009-03-25 @ 07:28:38
URL: http://giselaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0