Tolka

ridningen igår ... gick väl inte så där lysande . I början funkade det inte alls . Men sen mot slutet gick det mkt mkt bättre! Det märks bra att vi inte ridit nå dressyr . Men nu ska det börjas igen :)

Idag va det så pass mkt snö, att vi tog fram tolkselen o tolkade efter Basil o Lisa . Lisa skötte sig utmärkt . Som vanligt... Medans Basil..hmm.. Eftersom ingen var frivillig att rida Basil, så vart det ju jag :p Rasmus fick åka efter . I början skötte han sig bra . Men sen började dom där bocksprången komma .. Först kom det ett . Det var inte så farligt, o jag höll mig kvar . Men sen efter en stund .. Kom det 3 sjujäkla bocksprång! Dom två första klarade jag, men sen åkte jag i backen . Å jag lyckas ALLTID slå mig när ja trillar av . Även denna gång! Arslet o svanskotan . Aouch! Aja . Ja stod å jämrade mig o svor . Men sen hoppade ja upp igen . Skam den som ger sig! Så tog vå nåra varv till . Sen hade ja svårt å sitta :p haha
Men sen var det ju älsklings tur . Men vi skippade att tolka . Ville inte åka av en gång till :p haha Så Basil o mamma följde med oss ut i skogen . Vi red till Johanssons o där träffade vi Sanna o Erica :) Dom kom med oss hemåt .

Nu ikv har vi varit o ätit middag hos mormor o morfar . Trevligt :) Sen fick ja mess om att Sanna o Jennifer skulle till stan, så dom kom o plockade upp mig o vi for ut o rojjvade :)

Nu sitter ja här o har tråk . Var nyss i bastun . Skönt!
Imorgon börjar skolan :/ fyfaaaan Ja har ångest!!
Usch

Nu väntar filmen, o sen sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0