Spelning

soft dag idag . serverat hela dagen .
efter skolan var jag med Jennifer o kollade på dop present :) sen var vi å köpte nåra filmer . Bla shindlers list . Så ikv är ja bänkad i sängen med den . hujjj . ikv blir inte ett öga torrt .
sen åkte ja hem, gick ut till stallet o for ut o red med sanna o beja (:

nu ikv har jag varit hos mormor o morfar en stund . sen for jag o morfar till röda korsgården, där jag spelade fiol för Reumaföreningen . Gick riktit bra, o kul var det! sen åkte ja o mamma upp till dom o kollade på gamla foton ^^ ojoj säger ja :p
nu ska ja hopp i duschen, o seen...blir det shindler .
imorgon e ja ledig :D
på lördag kanske det blir jobb på arken?
aja .. får se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0