Ridtur o Arken

igår steg ja upp i någorlunda vettig tid o for ut o red med Sanna o Beja :) vi for o rejjsade lite på en lång åker . Sen bytte vi hästar :) hihi kul va det!
sen hem o fixa lite o packa fiolgrejjerna . sen for jag efter Sanna o vi for till Alko (:
sen var det årets första fiollektion . Den gick inte så där jätte lysande . Men det var kul :)
så var det å pallra sig hem o duscha o packa . Sen kom Jennifer o hennes mamma o plockade upp mig o vi for till Sanna . Senare kom Maria :) Sen var Ann snäll o skjutsade in oss till Arken .
En lyckad kväll :) kunde inte ha slutat så mkt bättre .

idag har ja inte mått så där jätte bra . Har gått väldigt trögt . Men jag är ensam hemma tills imorgon så det var bara o pallra sig ut till stallet o fixa . Sen for ja ut me älskling en sväng, o sen med Basil på en liten barbacka tur .
Ikv kom Jennifer hit . Hon hjälpte mig i stallet :) Sen kom Jeanette, o vi for till stan . O gjorde..inge spec... :p hehe ja kul var det :)
Nu sitter ja här i min ensamhet o kollar på Körslaget . Kanske man får sällskap (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0