Nyår

Nyårsafton var riktitriktit lyckad! :)
Fast Sanna o Matilda fuskade i spelet ... å ja o Jennifer bara förlorade .. :(  ;)
Vi var till torget o kollade på raketerna, sen bar det av till arken igen . Träffa massa roligt folk :)
hade inte lika trevlig morgon dock... usch
Gjorde ingenting på hela dagen . Jo , ja var ut o mockade . Annars gick ja bara mellan soffan o sängen .

Idag då.. Jag o Cherokee for ut med Sanna o Beja :) Hon har ju flyttat hit i mina skogar nu :D Så ja visade henne lite ridvägar .
Sen for ja med mamma o wilma o skrinnade o spelade ishockey me Johanssons, Cassandra o hennes mamma . Skitkul :D Fast ja va lite rädd att isen inte skulle hålla .. Men det var så blankt så ja såg botten så då var det lugnt :) o 15 cm tjock is , då vågar ja å ge mig ut!

Nu ikv har ja övat lite fiol . Gick väl helt okej .

Nu ska ja nog gå å lägga mig .
Imorgon ska ja ut o rida med Sanna igen :) Fast då tar jag Basil . För jag o cherokee ska på Petraträning på kväll :)

Puss och Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0