Fint väder

hosch vilket fint väder det har varit idag!
Jag for ut o red med Wilma o lisa, o mamma o miia körde kälke med basil . Riktit mysigt! Och älskling var jätte duktig :) Vi var t.o.m o rejjsade på åkern . Det var ett år sen vi gjorde det . O då bockade han av mig o jag slog mig ordentligt . Så jag har vart lite rädd me att far ut o verkligen låta han få rejjsa . Men det kommer... :)

Sen ikv har folk försökt få tag på mig .. haha ja e duktig på å svara i telefon :p not .. Men tillslut fick Jennifer tag på mig, o då var det bara o klä på sig, å så kom hon efter mig o vi for till Sanna i Godby . Vi satt där o prata lite skit o kollade på tv :) trevligttrevligt! Sen träffade vi Alex o Anders på grillen :) hon har också försökt nå mig hela kvällen ;p haha
Nu sitter ja hemma . Har nyss kollat på film med Rasmus o pappsen . Ska väl snart gå å lägga mig .

Imorgon ska jag o Cherokee åka med Miia o Basil till ridhuset :) o då jäklar e det dressyr som gäller! Ha inte tränat dressyr "ordentligt" på...evigheter! Det var nog nån vecka sen . Men imorrn .. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0