Tredje dagen

igar kvall var vi till en mysig pub, med levande musik . O snygg bartender ;) haha
ja fick en jatte god drink, med allt mojligt (: sen mittiallt sa picka nan mig pa axeln sa va mikrofonen dar . Sa da va det bara o ta i o sjunga ^^ moneymoneymoney(8) haha ja som inte ens kan laten :p

Idag har vi varit pa massor av stallen . Ja kan inte stava natt av dom :p men bla collosseum va vi till . Jaklar va stort det var! Sen mitt i allt, nar vi stod vi Fontana di trevi(stavning?) sa traffa vi familjen Lycke! haha :p sen lyckades vi traffa dom tva ggr till :p Rom e ju enda inte saa litet :p hihi det var lite kul . Dom beratta att dom hade traffat aftonsol mia o rolle :p jaa varlden e tydligen inte sa stor ^^
Har haft valdigt tur med vadret . Sol alla dar . Dock lite blasigt . Men det maste latt vara over 10 grader i solen .
Ikv ska vi ut o ata gott igen . Sen blir det val bar igen (:
imorgon ar sista dagen vi ar har . Sen flyger vi pa lordag morgon . Imorgon blir det lite shopping o sen far vi se lite va vi ska ga o kolla pa . Har vari o kollat pa det mesta . Dom storre o populara grejjerna .

Nu ska ja ga ner o fixa mig lite, sa blir det ut sen :)
Hoppas ni har det bra dar hemma!
Saknar er Jennifer, Sanna o Alex! <3
O min Cherokee saklart! <3

Pusshej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh ring mig direkt när du är på åländskt vatten :) <3<33

2009-02-19 @ 19:42:02
Postat av: Jennifer

ojdå glömde namnet :P

2009-02-19 @ 19:42:22
Postat av: henrika

buhuu inga jag då? :P

2009-02-20 @ 12:51:37
URL: http://akirneh:blogg.se
Postat av: Jennifer

Jooda ja saknar dig med Henrika! (: <3

2009-02-20 @ 17:59:31
Postat av: henrika

hihi nu blev jag glad:),saknar dig med blondie <3

2009-02-20 @ 23:01:23
URL: http://akirneh:blogg.se
Postat av: alex

saknar dig med snuttan<3

2009-02-21 @ 10:49:04
Postat av: Anonym

saknar dig med snuttan<3

2009-02-21 @ 10:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0