Härlig helg

I fredags kväll spelade ja fiol 19-21 . Riktit kul faktist :)
Lördagen va det bara att laga sig upp lite före 9 . Spelade fiol på Breidan 10-16.30 ungefär . Ja tkr det va skitkul! :) faktist . Sånt sku vi kunna ha oftare .
Vid halv 4 åkte ja därifrån, tyvärr, missade konserten vi skulle ha på kvällen :/ åkte hem en sväng, sen direkt på jobb till Arken . Det var Lions dansgala, ca 380 pax . Massor o göra hela tiden , springa hela tiden . Min vila blev 5 min där vid två tiden . Satte mig ner på en stol å drack lite . Annars va ja igång hela tiden . Ja tkr om när det är så :)
iaf .. ja kom hem kl 5 imorse .
Idag blev ja väckt vid 2 tiden . Då va det bara o kliva upp o fixa mig lite . Så for vi iväg på vokalisttävling . Wilma var med o sjöng (: hon sjöng Här står jag-Sonja Aldén . Så duktig va hon! Sanna var med o kollade (:

Nu ikv ha ja inte gjort nånting . E så trött .. Vet inte hur ja ska orka upp imorgon :s

En lyckad helg :) det enda e att ja inte hunnit med Cherokee..

Godnatt

fiol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0