Andra dagen

sov riktitriktit bra inatt . Forutom...att ja e fruktansvart tappt i nasan. O nar ja vaknade inatt, sa kande jag att ja hade skit ont i ogat! Men ja somna om, o vaknade runt 6 tiden imorse, o hade annu ondare! Nar ja sen vakna vid kvart i 8 o skulle ga o duscha, sa sag ja att hela mitt ogonlock va uppsvallt! Det andra var ocksa svullet men inte lika farligt . Men fyfan hur ja ser ut xD o ont som bara den gor det! Men lite borjar det nog ge med sig . Det kanns, o ser lite ut som nar man har en vagel i ogat . Usch! Hoppas den har forsvunnit tills imorgon!

Idag da... Forst akte vi o kollade pa paven! VI STOD 5 m(!) fran han! Det ni ;) hehe sen var vi till sixtinska kapellet, sen in i peters kyrkan .
Sen var vi till en restaurang, men jatte trevlig o duktig servitor . Det hade vi igar med . Var till en fin restaurang, at jatte god mat, o bra service var det ocksa . O snygg servitor ;) haha

Nu e vi pa hotellet o tar det lite lugnt . Sen ska vi val ut en svang igen, sen blir det middag pa nan restaurang, sen kanske det slutar pa natt litet hak igen (:

Ha det bra!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad kul att du har det bra. MEN JAG SAKNAR DIG SÅ OTROLIGT!! Nu får du snart komma hem..(ta med dig en italienare eller två på samma gång ;) <33

2009-02-18 @ 22:25:03
Postat av: Andreas

Men gulle jag såg fröken victoria silvstedt! DET DU! :D hoppas min telefon slutade skicka mess sen! :D Nu har jag kommit hem från Paris! <3

2009-02-19 @ 21:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0