Var va jag...

just det!
Lägenhet... Den jag kollade på idag var jääkla stor 2a! O inga grannar! Typ. Stor o ljus o fräsch.
Nå vi får se.

Ikväll har jag o joel vart o övat till hot o rest skolan :) Riktigt kul var det. O riktigtriktigt bra lät det emellanåt. Himlen i min famn kommer bli succe!! Den lät bra. O julen är här lät också bra. Vi ska uppträda imorgon för reumaföreningen på deras julfest. Ja ser framemot det :) Jag på piano, joel på gitarr, wilma o viola sång.

Men före det så blir det dubbelt jobb. 9-14 La Strada, 16-19.30 Fantasia. Sen direkt till hot o rest. Sen bär det av till Julia :) Där blir det massa trevligt sällskap!

Sen tänkte ja nämna en grej. Som inte är helt klart än. Men jag har fått ett erbjudande att åka ner till Luxemburg o jobba där. Det enda jag vet är att mamman typ är nått inom tandläkare, pappan ÄGER en bank, dom har två barn, ett stall med hästar, hästarna var väldigt viktiga, dom har hushållerska.. Låter som en tät familj :p
Nå, hon skulle ringa mig ihelgen, så skulle vi prata :) Shit alltså! :D

Jag tycker nästan lite synd om dom som inte vågar åka från holmen! För det första så är det en sån otrolig upplevelse! Man kommer minnas det hela livet. Man får så mkt nya kompisar. För det andra så lär man sig väldigt mkt. Jag åkte som 16 åring, ensam till Frankrike. Aldrig nånsin att jag skulle ångra det! Nu sku ja väldigt gärna göra om nånting sånt liknande.
Sen finns det orsaker att inte åka som att man inte vill lämna allt o alla på holmen. Men vet ni? Det finns kvar när man kommer hem! Jag trodde inte det, men så är det.
Ett litet tips.. Tacka för gudsskull inte nej om ni får ett sånt erbjudande!!

Oj, nej nu måste ja sova!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0