"Vänta nu...."

"...är det inte du som jobbar på La Strada?" -Jepp! Det gör jag. Lite småprat...
"Bor du här permanent nu eller? - Ja, det gör jag. - Jaha, just så. Jag ska till min kollega nu o säga att det flyttat in en snygg tjej här nu." haha :p Lär väl ha dom här springandes nu. Dom ska va här 3 ggr per dag. Lär väl se dom oftare nu ;p
Först sku ha se legitimation o allt. Då vart jag nervös :p men det är tydligen sånt dom måste göra här. När butiken är precis under mig.

Blev inge hem o ämnäs. Ja ska nog inte ge mig ut i den här snön med kära volvon. Så ja ska fixa o städa här hemma.
O jo! Nu har ja hittat en soffa :) Får se när ja åker efter den. Han skulle höra av sig. hihi. nu har ja ju bara en stol ^^ iofs har ja ju en extra säng i vardagsrummet. Lär somna om ja lägger mig i den ^^

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0