Swe

Imorse steg ja upp kvart över 6, snaark! O tur att jag stod på mig igår, o inte åkte ut! Hade aldrig nånsin kommit upp då.. :p Vart i norrtälje o handlat. Först var vi till en ridskola o kollade. Wilma o viola ska kanske dit i sommar, så vi åkte dit o kolla lite. Sjukt söta ponnyer! Jätte fina, verkligen! Fast..dom som red när vi var där, så såg rent ut sagt förjävligt ut!! Wilma o Viola rider mkt bättre än va alla dom där gjorde tillsammans :s det var full fart mot hindret, verkligen full fart!! Sen när dom landat var det tvärbroms. Int konstigt att dom slängde av dom! Skulle ja å ha gjort om nån satt o ryckte mig så där i munnen :O
Nå, sen åkte vi mot ÖoB, Coop, Inter sport, Willys...alla dom där. Har så gott som allt ja behöver nu :)
En trevlig dag me mamma, pappa o wilma :) Jo, o när vi kom till parkeringen där vid intersport o dom där, så såg vi mera åländska bilar än svenska :p Bra för alla butiker här hemma :p (Y)

Nu ska ja plocka upp alla hundra kassar ja har. Men mam, pap, o wilma har varit snälla o hjälpt mig :)
Ska fortsätta nu, o sen vänta på att Melle hör av sig. Sen får vi se vad som händer. Sku va skönt om det blir lugnt.

Imorgon är det jobb 12-19.30. Sen ska ja o rida the big one (:

Nu fixa!

Puss o kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0