Sovmorgon

Oj gud va skönt o sova länge! Vaknade vid 11 av att Acke sprang runt i huset o skällde. Men då var det dags o stiga upp. Ska hinna i duschen innan ja o mamsen ska till stan o göra en miljon grejjer. Sen jobb kl 16. Efter det blir det strandnäs o partajj ;) Imorgon bitti jobb kl 11.
Hmm ja ha väl skrivit det här förut... :p

På söndag vart jag erbjuden o komma o kolla på en lägenhet. Visst, priset var helt okej, men storleken. Hmm..nä. Ja förstår inte folk som inte får lägenheter. Jag har fått hur många erbjudanden som helst :O
Sen ska jag o provrida........en storhäst :D Tänker inte berätta vem än (: Går det bra, så säger jag (: Inte för köp, utan för foderhäst typ (: Medryttare.

Nej nu måste ja fixa mig!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0