Snösnösnö

Usch, hata vinter!! Jäkla skitsnö! Bara kallt o blött. Hur ha ni nu tänkt att ja ska kunna ta mig ut till ämnäs o rida??! Nä just det. Skit.. Får se om ja ens kommer från parkeringen me bakhjulsdrivet. Knappast..

Jobbade som sagt 12-19.30 idag. Bakis. Men ja va inte den enda som var sliten på jobb ;) haha igår hade det tydligen vart katastrof :p ojoj. Idag vart det som max 50 min väntetid på pizzor! Jisses va hempizzor det va idag. Alla va väl bakis :p usch ja. Hade många idag som hade vaknat på fel sida. Jäkla bitchar! Ska man va sån, då kan man bra stanna hemma!

Som sagt, ikv får vi se om ja kommer iväg me bilen. Sku verkligen behöva åka å rida! När ja inte var igår.

Imorgon..hör o häpna! Är jag ledig :D tjoho! Då ska ja först rida min heppa, o sen åker ja till Ämnäs o rider stora knodden :) Sen ska ja se om ja får me gisela på gymmet :) Lr simma! För idag har det bara varit bakismat.

Nu har min arbetskollega gått på semester. Så nu är jag då ansvarig. Haha, lär ju gå bra... Lr så inte.. Det borde vara lite mindre folk nu. Dom flesta från högskolan borde åkt hem nu. Hoppas ja... Lr nja.. ;) hehe inte alla hoppas ja!

Nej, om man sku gå å kolla nu om man kommer iväg med bilen. O om mamma kommer me o hjälper mig idag :)
Sen senare ska ja fortsätta reda upp här o fixa. Kommer tusan aldrig bli klar känns det som!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0