Skrubba o skura

Det är det enda jag har gjort dom här senaste dagarna känns det som. Men nu jäklar! Nu glänser det i lägenheten :) Nästan... Gisela var o hjälpte mig ikv :) Tog inte sängen idag. Men imorgon! Så då blir det o sova där. Äntligen! Känns inte riktigt som jag bor nånstans.... På tal om det MÅSTE ja göra adress ändring imorgon! Borde gjort det för längesen. För efter imorgon när sängen är ute, så lämnar jag nycklarna.

Före ja fixa i lägenheten så jobbade ja 10.30-19.30. O innan jobbet var ja o städa lite. O pratade om lägenheten. Det här kommer bli naaajs :D

Imorgon är jag äntligen ledig! Gudars va skönt det ska bli. Men jag har en miljon saker o göra. Hur ska ja hinna med allt? Det är 8 dagar kvar till jul, o ja har EN julklapp köpt! Har ingen aning om vad ja ska ge alla :s Förhoppningsvis hittar jag nått imorgon. Fick ju lite mera lön igår (: hihi
Sen imorgon kväll tror ja ja ska o kolla när Wilma tränar för Cia.

Ne om man kanske sku gå å lägga sig nu. Så man inte sover bort hela dagen. Har så mkt o hinna med.
O imorgon ska ja ringa hudpolikliniken! Nu har hela min högra underarm blivit röd o fått utslag :s

Natti!

Puss o kram

jo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0