Ont i armen

Fruktansvärt vad jag har ont i armen! Nå, det går väl över småningom. Hoppas jag...

Jobbade 9-14. Gick helt bra ändå. Fast min vänstra arm är lite smått handikappad. Sen åkte ja o alex runt halva åland :p känns det som. Först va vi o skjutsa hennes mamma. Sen for vi o kollade på lägenhet. Riktigt fin! O jäkla stor!! Nu beror det bara på priset. Men nu fick ja ett mejl om en lägenhet. O den ska ja o kolla på ihelgen :)
Efter det åkte vi till saltvik en sväng. O sen plocka vi ut det sista från lägenheten. Så nu har ja allt (: Förutom att min tidning kommer o komma dit.. Vet ju inte vart ja ska byta adress :O ja avvaktar. Jag kan ju åka o hämta dom sen om det är så.
Just det, jag bytte till ÅMT nu. Så inge mer skitsonera. När han fråga adress, så visste ja inte vad jag skulle svara.. Haha, vi får väl se vart de kommer nu :p

Nej nu måste ja åka! Joel är på väg nu. Skriver mer sen :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0