Krappola

Jo just så. Krappola har ja haft idag så det heter duga... Fy ininorden.

Gårdagen... FÖrbannat kul hade jag :) Var först via melle, sen gick vi till Linda där det var folk (: Sen kom snälla mimmi o sara efter oss, så åkte vi till arken. Dom trodde inte att det sku va nå folk, men jo tusan, nog var det folk ute :) Massa trevligt folk ute! Jag vet inte hur många ggr ja va ner på golvet. Min fot är så sjuk så sjuk så sjuk!! Imorse kunde ja inte somna om för att det dunka så i den o gjorde så ont. Stämplad? Yeees. Sen är jag blå å duktig ont på vänster axel. Öm i höger. Förkylningen är åt helvete :p Halsen e duktigt sjuk, o ja e duktigt täppt. O ja har krappola. Men jo, annars mår ja väl bra :p
Jag o sanna "råka ut för" nått som många tjejer velat gjort ;) hehe¨

Imorse var det inge kul o stiga upp kan ja säga. Jobbade 12-19.30 på fantasia. Förjävligt rent ut sagt :p Nå, ja hade Nora o nina med mig (:

Imorgon är det jobb igen, 9-16. Om ja inte går o blir sjuk. Har apont i halsen, o duktigt förlkyld. Kan inte sova på nätterna :s

Nu kolla klart tv, sen ska ja väl lägga mig.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0