Jobba jobba jooobba

Jobbade idag, 16-04.20. Fy fan va folk.. Inge kul :p Själva serveringen var väl helt okej. Men sen...bläk. Men det va mkt trevligt folk ute :) Men också fruktansvärt otrevligt folk också. Som vanligt.
När vi stängde på övre plan, så va ja snäll o gick ner till garderoben o gav ut jackor. Ja trodde aldrig det skulle ta slut! Folk låg över bänken för att folk tryckte på. Gapa o skrek o va stora i truten! Förstår inte hur folk kan vara så oförskämda :s Vi är faktist också människor, o vi har bara två armar som alla andra. Men det var det många som inte förstod. Men sen kom det såna som sa: Jag är verkligen imponerad att du jobbar ikv. För det skulle ja aldrig göra! Att du orkar stå ut me det här, det e starkt gjort! Då fick man mera ork :) Men annars ha det varit en trevlig kväll! Med trevliga arbetskamrater :)

Nu är kl 05.16, o ja förstår inte varför ja sitter o skriver det här nu :p men ja e fortf uppe i varv.

Imorgon då...ska sova tills ja vaknar, o sen ska ja o gisela till gymmet :) Efter det blir det att ta det lugnt ett tag, så sku melle komma o kolla på lägenheten min. Sen ska ja till Linda :) Eller Mimmi. Ja vet inte :O Förövrigt servera ja mimmi o "hennes gäng" ikv :)

På söndag ska ja jobba! 12-19.30. jisses. Menmen, mera söndagstimmar :D yey!

Ne om man sku pallra sig till sängen nu. Men ja hör en massa konstiga ljud från badrummet :O hjälp... hur ska ja klara av o bo själv alltså :p

Puss o kram




du ska veta att jag saknar
det finns känslor som aldrig tar slut
du ska veta att jag inte glömt
det finns bilder som aldrig suddas ut


Kommentarer
Postat av: Sofi

Du va så duktig så :) Sällar mig till skaran som beundrar att du orka jobba!

2009-12-27 @ 01:44:20
URL: http://linasofi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0