Jäkla skitvinter!

Usch va jag hatar vintern! Jag HATAR verkligen kyla. Finns inge värre! Usch o fy.

Sov hos mormor o morfar inatt. Blev väckt, som vanligt, för tidigt. Mitt morgonhumör är inte det bästa kan ja säga! Pallra mig på jobb i halkan. Jobba 10-14. Var rätt lugnt idag, skönt! Skåningarna hade överlevt helgen dom också ;)
Efter jobbet åkte ja efter mitt nya simkort till mormor o morfar, o sen bar det av till finström. Skulle ut o rida, men eftersom vi hade fel broddar hemma, så vart det inge rida. Innan mamma hann åka till stan, o komma tillbaka o skruva i dom, så var det ju mörkt ute. Tusan.... Kom hit i onödan :p Lr ja. Typ. Kom ju hit för o rida.
Nå, imorgon gör jag ett nytt försök :)

Ikväll eller imorgon ska jag börja flytta in i lägenheten! :D Nu har jag nog så gott som bestämt mig. Kanske det är fel beslut. Då får det var det. Men jag tänker bara på mitt bästa just nu. Försöker iaf. Ska förklara när allt är helt säkert!

Imorgon ska ja jobba 9-14. Sen ska ja direkt hem o rida. Sen via farmor o kolla på en massa grejjer till lägenheten :) Sen bara fixa hela kvällen!
Frågan är om jag ska orka fara o fixa ikv. Jag blir så ivrig! :p Helst sku jag villa att allt sku va klart ikv! :p Nå vi får se.

På torsdag är jag ledig :D tjoho! då ska det fixas o handlas! Sen på fredag är min första dag med hästin (: gu va ja ser framemot det :D

Nej nu ska ja äta upp min glass, o sen höra me alex hur pepp hon är ikv (:

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0