Hej å hå... Bakis så det heter duga

Jotack.. Kalas vart det igår. Först jobbade ja til 19.30, sen for ja o fixade mig. Sen drog ja o plocka upp ett gäng från Sheffersgränd. Överfull bil? Ja! Så drog vi på fest till skåningarna! Skåningarna är då ett par jag serverar på La Strada varje dag. Vääldigt trevliga! Så där var det väldigt mkt folk. Väldigt trevligt var det :) Sen drog vi till arken. Hade verkligen riktigt roligt! Fram till....1 kanske. Sen vart det för mkt. Imorse mådde jag inte så där...jätte bra... Nå, trevlig kväll (: Med trevligt folk!

Så var det upp o jobba kl 11 imorse. Det va inga roligt kan ja säga! Nå, det gick ju iaf. Vart rätt lugnt hela dagen. Snart ska jag hopp i duschen, o fixa mig, så ska ja dra mot strandnäs. Jeo, kan ju gissa att det slutar på stadshotellet...

Imorgon är jag ledig! :D tjoho!

Nu måste ja fixa mig!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0