För och nackdelar

Nu har jag gjort för o nackedelar med Luxemburg. Nu finns det fler nackdelar... Kan räkna upp nåra:
- Inte mkt lön
-Har ingen lägenhet när jag kommer tillbaka
-Har inget jobb när ja kommer tillbaka
-Det är väldigt lång tid
-Jag har så gott som äntligen fixat foderhäst! Säkert har hon fixat nån ny när ja e tibax
-Jag måste betala mitt internet. Var nån bindningstid.
-Inge fiolspel! O ingen undervisning.
-Cherokee. Inge stor vikt på det. Men måste ändå finnas här på listan.

Fördelar då.. :
-Upplevelse
-Lära mig språk
-Får betalt
-Lära känna folk
-Slippa den här holmen o allt skitprat som går

Så långt har jag kommit nu. Hon sa att hon skulle ringa på torsdag igen. O det är imorgon!! Ja har ingen aning om hur ja ska göra!!!

Ska i duschen nu. Sen ska ja sova på saken.
Jobb 10.30-19.30 imorgon. Sen hem till Finström igen :) Tackar jag nej till Luxemburg, då tänker ja flytta sängen o städa ur rummet. Så ska ja lämna nyckeln, o sen har ja inge mer me norragatan (: hyran är betald o allt. Finito!

Varför ska ja alltid måsta välja?? Alla erbjudanden ska ALLTID komma på samma gång. Samma var det för två år sen när ja åkte till Frankrike. Då måsta ja ju välja mellan Frankrike, eller åka till Schweitz o spela i symfoniorkester. Damn...

Nåja.

Natti!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

oj vad nackdelar du fått nu då :O meeen jag tkr fortfarande att du ska åka! Jag kommer sakna dig, orkestern kommer sakna dig men för guds skull så mycket skit som du fått ta emot på sistone behöver du få komma bort! Det är ännu en upplevelse för livet, ta den! <3

2009-12-09 @ 22:56:58
URL: http://wwwhannalindholm.blogg.se/
Postat av: Elin

Behövs bara ett ord åk

2009-12-10 @ 12:05:52
Postat av: Sofi

Kobben står nog kvar o kanske du lyckas få nån att ta över ditt internet o betala åt dig :)



Luxemburg e ju underbart!

2009-12-10 @ 21:38:19
URL: http://linasofi.blogspot.com
Postat av: Sofi

Kobben står nog kvar o kanske du lyckas få nån att ta över ditt internet o betala åt dig :)



Luxemburg e ju underbart!

2009-12-10 @ 21:53:09
URL: http://linasofi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0