Få ordning på torpet

Nu är det det som gäller! Imorgon får ja en bokhylla hemifrån. Sen ska ja väl försöka fara efter sängen också. Kan bli intressant o få ner den :p Två starka karlar var ju o fick upp den. Vet inte ännu vem ja får med mig. Gisela tror ja skulle hjälpa. Haha vi två :p nja kanske inte ^^
Sen imorgon kväll ska ja fortsätta skura o torka ännu mera! Ja kommer bli helt freak me att städa tror ja :p Det är nog på tiden! Ska lukta rosor i lägenheten ;)
Alex va snäll o hjälpte mig (: Hela bilen fullpackad! Före det var ja o åt med melle o nina :) Riktigt trevligt! Skratta o prata en massa skit (: Jag har inte gjort annat än skrattat idag! Magen har fått träna då iaf ;)

Imorgon jobbar ja 10.30-19.30 på Fantasia, med Petra :) Men före jobb ska ja o mamma ta o hjälpas åt o bära upp bokhyllan. Å prata om lägenheten. Efter jobb ska ja va me Gisela (: <3

Förövrigt har mina exem nu visat sig vara något jag är allergisk mot. Nej det där lät fel. Jag är allergisk mot något. Men vad?? Mina exem är helt illröda o har spridit sig mer :s Har tvättat med olivtvål, smörjat me kortison, o tagit nå piller som ja fick av mormor. Som ja skulle bli sömnig av. Vilket börjar märkas av.
Tror ja ska ringa till hudpolikliniken. Sku bra gärna villa veta vad det är...

Nej hörrni. Nu blir ja bli väldans trött.
Tror ja ska stiga upp vid kvart över 8, halv 9 imorgon. Så ja hinner me allt. Snaark.. Hatar o stiga upp så tidigt! Menmen...

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0