Druckit för en bra tid framöver...

Ja fyfan! Nu räcker det. Usch. Party hela helgen! Har haft en väldans trevlig helg iaf. Trots för mkt sprit.
Vaknade upp i trevligt sällskap imorse ;) o med lurad på efterfest. HATAR efterfest! :p
Nåja. Imorgon är det back to work.

När ja hade piggnat till lite, så åkte ja hem till Finström o hämta ridkläder, o sen åkte ja o provred. Gick jätte bra! Det klickade med en gång :) Såå.. Det gjorde ju inte saken bättre kan ja ju säga. Med Luxemburg. O nej, hon har fortf inte ringt. Men sen hände det lite grejjer ihelgen, å då kände ja bara.. näe, fyfan,  nu drar jag härifrån. Helst imorgon. Men så kan ja inte tänka. För då blir det fel.

Ikv var ja ner på stan en sväng o träffa gisela <3 o maria :) Så stod vi o lyssna på luciorna en stund. Lite komiskt...nä.. Jag ska nog inte skriva det förresten. Jag stod o smålog för mig själv iaf :p
Sen träffa vi Alex :) <3 Skjutsade hem Maria o Gisse, o sen åkte ja o alex hem till henne. Kolla film, chips o dipp ;) o prata skit. Trevligt värre (:

Nu ska ja hoppa i duschen, o sen sova.
Imorgon jobbar ja 10-14. Det kommer bli piiiinsamt........
Sen kanske ja åker hem o rider.

Åh förresten.. Ja fick mess av Nathalie idag :D guu va glad ja blev! Usch va ja saknar henne! <3 Imorgon...då ska ja prata me the boss (:

Nattinatti!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: alex

bäst att du inte skriver något;)

2009-12-14 @ 23:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0