Det hände en grej...

igen... Ja ha vart o klippt mig (: Klippte lugg igen! Orka inte hålla den kort förut. Men nu kanske man sku ha så ett tag. Kanske...

Iaf.. Ja jobbade som vanligt 9-16 idag. Först kom alex in med min julklapp (: O sen va hon snäll o gick o boka klipptid åt mig :) Var väldigt lugnt på jobbet. Sen kom Sanna in o åt :) Prata lite skit. Kul o jobba med Kennet o Robert (: Det e det alltid!
Sen gick ja o klippte mig, o prata lite skit me axa (:
Efter det va mormor snäll o kom o körde hem mig. Eftersom min ÄLSKADE (jävla förbannade) bil, inte behagade starta imorse!! Förbanna va arg ja vart! Jäkla skitbil! Skroten nästa!! Inte startar den nu heller. Imorgon behöver ja verkligen den!
Men snart kommer pappa o Rasmus hit, o då ska dom kolla på den. O sen ska ja bjuda Rasmus på mat (: Kyckling, ris o currysås, yammi! Om ja nu lyckas... hmm... Kanske skulle överlåta det åt han. Han e så mkt bättre än mig på å laga mat... Sen skulle han sova här :)

Imorgon..ja då är det nyårsafton! Jag e ledig :) naaajs! Imorgon ska ja hem o rida min skrutt, sen vidare till min stora skrutt i Ämnäs :) Han e min nu en vecka :D Sen blir det bara o fixa sig inför kvällen. Ut till Hammarland me Jennifer o gänget o äta middag. Kvällen kommer naturligtvis att avslutas på stadshotellet ;)

Fick nya schemat idag. Då var ja inskriven på nyårsdagen. Kl 12!!! Meen.. Ja skulle räkna med att slippa :) Husch. Ja kommer INTE att vara i skick till dess. Inte om det går som alla andra nyår...

Nej om ja skulle börja med maten nu då. Snart e dom här!

Puss o kram

Nyklippt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0