Bilfärd o trummor

Satt o tog det lugnt i lägenheten efter jobbet. Diskade o lite sånt. Sen mitt i allt kommer det upp två killar. Dom skulle tydligen spela trummor i "salen" där uppe :p Vilken tur att ja åkte^^ haha lr kanske inte... ;)
Sen åkte ja efter Rasmus till jobbet. Så for vi via mormor efter lite grejjs, o sen via lägenheten igen. Så åkte vi till Kantarellen en sväng. Sen var det allsång heeela vägen hem ;) Sen fick jag nog o satt på Summer of 69 :p Spelades BARA julmusik på radion.. En trevlig bilfärd :)

Nu e ja hemma me familjen. Ja ha badat bastu, o sen har ja försökt rimma lite på mina paket :p Gick inte så bra :p haha ja e skitkass på å rimma xD

Nu ska wilma utmana mig i wii (:

Imorgon är det julafton (: Egentligen tycker jag inte om julen...

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Gisela

Hihi, jag säger bara; www.julrim.nu ;D

2009-12-24 @ 21:38:50
URL: http://giselaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0