Besviken

Hela gårdagskvällen spendera jag med Julia :) Trevligttrevligt! Sen hitta vi Tessi o Linda så prata vi lite skit me dom. Sen for ja till norragatan. O ja vet fortf inte vad jag har gjort... O vad som bestämts om lägenheten... Hur ska jag kunna vet när man inte säger nånting?

Jag är hemma o är sjuk. Det suger duktigt. Feber inatt. Förkylningen går åt fel håll. Ja vill bli frisk nu!
O ja vet fort inte om ja ska vaccinera mig mot svinis. hmmm... ja kommer säkert bli mega sjuk av sprutan.

Nu måste ja efter en laddare till telefonen, för den har dött. O min laddare har jag hos Sarah. Men hon är knappast hemma nu. Så ska ja tvätta lite kläder. Hos mormor o morfar.

Puss o kram




Elakt...

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ojdå, glömde du laddaren hos mig? ^^ nåja, du vet var den är då isf :)

2009-12-02 @ 19:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0