Beslutsångest och stressigt

Sov hemma hos mamma o pappa inatt. Imorse började ja 10.30 o jobbade till 19.30, på fantasia. När Petra hade gått hem så var det lugnt en stund, o sen vart det nästans lite kaos. Fullt nästan fram till stängning. Men vi klara det :) Sen åkte ja till mormor o morfar o hämta lite grejjer. Så åkte ja till mamsen o papsen, o nu är jag här. Vi har nyss kollat på Glee! ååh älska!!

Imorgon har jag äntligen sovmorgon! Gudars va skönt det ska bli! Sen kanske ja åker me mamma o handlar lite. Sen är det jobb kl 16. Efter det, bär det väl av till skåningarna ^^ Om jag vågar ;p
På lördag jobbar jag på fantasia, o efter det är det fullt ös medvetslös med Sarah (:
Och på söndag...äntligen, min lediga dag!! 14 dagars jobb o slit, o en ledig dag! Men sen såg ja att ja jobbar bara 3 dagar o sen är jag ledig en igen. Mera sånt tack!

Åsa har inte ringt ännu. Vilket ja e glad över. För ja vet fortf inte vad jag ska säga åt henne.

Nu ska jag kolla på filmen från hopptävlingen och träningen :) Sen sova. Lääänge

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0