Baconvaccin

Jepp Sarah. Min laddare är hos dig! Och mitt nagellack :p

Nå. Idag har alex hjälpt mig packa. Först jobbade ja 10-14. Sen käka vi lunch, o sen packade vi. Jag är klarpackad. Så nu är hälften av grejjerna ute. Bara resten kvar. Sen for vi iväg till sjukhuset o tog den där jäkla sprutan. Jag som har sån fobi för sprutor! Dom sku ha Alex o mig o gå i skillda rum? Nääe! Kom inte på fråga :p Vi fick gå tillsammans ;) Men nu pirrar det i hela armen o gör ont :( O mina utslag ha blivit värre o svider. Nå. Hellre sjuk två dagar är två månader.
Sen åkte vi till Nikolaj en sväng, o nu sitter ja hemma o hos mamma o pappa. Ja o wilma har övat inför fredagen :) hihi kommer bli så kul!

Nu ska ja bege mig in till stan igen. Först via Jennifer, o sen via Joel, o sen sussa :)

Jobb imorgon 9-14

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0