Städning, ridning, barnvakt

Städastädastäda, packapackapacka.. Ååh va ja är trött på det nu!! Men inte så jätte mkt kvar nu..
Igår var jag till Sanni o Milton o hälsade på. Ska va barnvakt ikv och imorgon. Blir där över natten, eftersom både Sanni o Jonas jobbar natt. Vi satt o pratade gamla barndomsminnen :) ojoj.. Cola-light och äppeljuice?? ehm :p

Nu ska ja snart ut o rida lite dressyr me älskling :) Wilma kommer med på Lisa.
Sen packa lite till, o sen drar ja till Milton :)
Imorgon ska ja på jobb 10-16, suck.. Sku egentligen inte ha tid med det.. Menmen.. Klart man ställer upp!
Sen direkt kl 16 ska jag vara på svenska konsulatet o spela fiol. Nå högdjur som har nå grejjs. Ingen aning om vad. Tror det var nått om 6 Juni kanske.. Det låter stort o viktigt.. :p som tur är får jag med mig Elsa, Elina och Emelie :)

Nu rida (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0