Sista helgen, feeest heela helgen

Jaa det är då sista helgen jag är hemma. Imorgon far jag.. Jag kan inte riktigt fatta det. Att jag ska lämna allt o alla här i ett år. Jag kommer ju hem på helgerna, men ändå. Shiiet.. Ja förhoppningsvis så trivs jag. Annars kommmer jag bara hem :)
I torsdags kväll åkte jag o var barnvakt åt Milton igen. Sov dock inte så mkt på natten, han drömde mardrömmar, så sakna han mamma o hade ont o magen och ögonen. aaw.. men tillslut somnade han. Jag for på jobb på fredag morgonen, 10-16, lite kämpigt. Sen när ja sluta träffade jag C :) spelade minigolf, kollade på volleyboll, indigo en sväng, via arken sen kollade vi på andreas o stenmark. En riktigt trevlig kväll :) Sen gick ja till arken o va me Sanna och Emilia. Sen for jag o Sanna o sov i stan (:
Lördagen for vi till kotipizza ^^ hehe sen lite ärenden o sen for ja hem o packade lite mer. Sen kom Sanna efter mig o vi for till stan o lagade en riktigt god middag :) Sen senare gick vi till Susanne, där det vart fest, riktigt trevligt! Sen drog vi till stan, och hamnde på Arken :) hehe träffade kennet och C :) sen träffade jag pappsen^^ Riktigt trevlig kväll!

Idag är det o packa det sista. Wilma är på barbackacup med min lille, så blir inge rida idag. Inte igår heller. O inte i fredags heller.. hmm.. men Wilma har ridit. Usch va jag kommer sakna han :/ Jag som är van o rida minst 6 dar i veckan, o nu inte en enda!!

Nu ska ja fortsätta packa!
Skriver ett inlägg senare ikväll!



Kommentarer
Postat av: Sussi, kusin vitamiiiin

Du kan komma hem till mig & vara barnvakt också, när du ändå är i Sverige =)

2009-08-24 @ 18:15:57
Postat av: Anonym

Haha jajja, det e bara o höra av sig ;) Jag är proffs ;p

2009-08-24 @ 22:49:14
Postat av: Emilia

Tack för en härlig kväll på arken! Tack för ditt stöd! Alltså TTAAAACCCKKK Ja e så jävla glad att jag fick va me er och ha kul men så fort man mår lite bättre då ska de förstöras jävla mäniska.. :(

Uch va ja sku vilja komma me dej å stud. De verkar va jätte bra där.. Hör av dej när du kommer hem igen! Puss!

2009-08-26 @ 13:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0